kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

EN KARTONG

Kategori: Allmänt

Jag får plats med hela min garderob i en kartong.. typ.
Jag har rensat och rensat kläder, skor och annat som jag vet att jag varken vill ha, kan ha eller någonsin kommer att gilla igen så nu står jag här utan kläder snart.
Testade dessutom kläderna från tiden innan jag blev gravid och när jag blev gravid och jisses.. Jag mådde ändå mumma när jag såg att ALLA KLÄDERNA VAR FÖR STORA. Inte bara lite utan flera storlekar!
BH:arna t.ex, kan inte ha EN ÄNDA. Nu har jag äntligen gått ner så pass att jag kan fynda på H&M.s rea, jag kan också hitta underkläder för under hundringen och utan att behöva bekymra mig om att min storlek försvinner fortast. YES! AWESOME!!
Nu ska vi forma fläsket så det slutar dallra och sen kan vi börja köpa fina kläder perhaps? ;)

Måste köpa en ny bikini för i år. Kan som sagt inte ha den från förra året då jag inte fyller ut den längre, så nu blir det att köpa en helt ny fräshing och glida runt i vassen med :P Pawooow!

Lite stört inlägg men ibland måste jag också få ge mig en klapp på axeln och tycka bra om nått jag gjort, jag kommer nog känna helt annorlunda om 10 minuter så jag måste passa på nu. ;P

Men nog om detta, göra i ordning nattens matdoser så jag klarar min uppgift lite enklare. Lilla sparven är sjuk och hostar så förfärligt så jag är måttligt orolig. Är ju på helspänn hela tiden och inte är det då lättare när man är så otroligt trött och utmattad men vad gör man inte för sitt hjärta?

Adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: