kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

DESORIENTERAD

Kategori: Allmänt

Det känns ändå som att jag har stenkoll på psykiatrin men när jag försöker komma på svaren på de olika behandlingsformerna t.ex så är det helt blankt i skallen. Just jävla typiskt. Gud så less jag blir på spånrummet jag kallar hjärna. Tänk om man hade läsarskalle eller IQ överhuvudtaget! Tänk om jag hade gått klart skolan från första början, då hade jag sluppit den här skiten nu! SUCK!!!

 

Just typiskt otajmad dag. Nu när jag tagt mig samman och försökt ta mig ut så är det spöregn uteoch lilla Edwin sover som en stock. Vad ska jag göra nu? Vi har verkligen INGENTING hemma. Jag vill ha snask och gotta så jag kan tröstäta innan morgondagens nedslag.

Usch. Hejdå

 

Kommentarer

  • Lina säger:

    Jo, mår väl lite upp och ner, lite till och från.

    Ska in till Umeå på Fredag faktiskt, men har morsan i släptåg då, så vet inte om det passar sig riktigt.

    beror lite på hur det ser ut för dig annars i helgen?

    2012-05-21 | 17:28:17
    Bloggadress: http://www.en-ny-tid.blogspot.com

Kommentera inlägget här: