kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

COUNT DOWN

Kategori: Allmänt

Fredag närmar sig och då händer det grejor!
Jag blir äldre, vi flyttar till en ny stadsdel under nya omständigheter och måste lära oss hur allt fungerar på den sidan av stan, som btw är fel sida :P
Marieberg och björnvägen, here we come!!

Kommer bli så trevligt!

Idag har vi hunnit med träning, bad, lunch, Gojj-surr och nu ska vi göra i ordning och ställa fram så all tvätt är redo att bli nerburen för en sista tvättning i denna tvättstuga. Sen får vi en egen tvättmaskin!!
Vi ska även sladda ihop och packa ner det sista i lillemans rum och mina dataprylar samt stuva ner resten av mina kläder i nå påsar, kanske springa och panta flaskor? Fortsätta med tvätten, springa upp i förrådet och hämta ner lite grejor bl.a resesängen som ska insovas för att se om det fungerar bättre än spjälisen.
Jag måste försöka hitta nån mat att göra så gubben få matlåda imorgon och sist men inte minst ska vi sätta oss i lugnan ro och se träningsmatchen ikväll.
GUD va jag har längtat efter lite fotboll!!!!! Wooop! Snart bär EM starten av, hujedamig så jag kommer att hänga framför teven då, oavsett väder!

Men nu står lek och stoj på tur, adjöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: