kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BORTGJORT

Kategori: Allmänt

Härligt med en produktiv dag! Gubben ha fixa bilen så den är som ny och själv har jag fått gjort en jäkla massa skolarbete! Har lite kvar att göra men det är snabbt gjort om jag har en snäll son imorgonkväll ;)

Imorgon är det MBC igen. Sjukt skönt att få knata iväg en timme och träna! Extra härligt är det att man är helt oberoende av de andra i gruppen. Känns så jävla skönt att komma dit, köra sitt eget race och sen dra hem. Är otroligt tacksam över att man slipper prata med dom andra mammorna om man inte vill, gud så ofokuserad och otaggad jag hade varit då. Nog för att det alltid är trevligt att träffa nytt folk som man automatiskt delar träningsinresset med, men jag behöver verkligen koncentrera mig på min egen träning och det är just det jag kan göra fastän vi är i grupp! Lovely! Mamma Boot Camp passar mig perfekt!

Efter träningen ska vi mot sickhouse och fylla på för kommande vecka. Förhoppningsvis hinner vi träffa Cärol en tvärtis innan hemgången och om vädret tillåter blir det nog en prommis.

Ja, tack för mig :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: