kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

31 MAJ

Kategori: Allmänt

Jisses vilken dag!
Upp med tuppen och skynda iväg på sjukis för möte och med. Väl där blev det en kaffe med Cärol och lite extra långt samtal innan seg Gojj kom. Haha ;P Kul tjej som missar 3 bussar, men till slut kom hon och Lova och dejtade med jag och Ed.
Vi gjorde bort sjukis-ärendena och knata ner på stan för en lunch och ett par nya skor till Gojjsan och givetvis en SWEDEN t.shissa till Edwin nu när EM snart drar igång ;)

BVC blev nästa stopp och sen Expo, Apotek, Konsum och äntligen hem till flytt röran!
Här har vi mysat och lekt och surrat och gjort det vi är absoluta världsmästare i; CHIPSÄTNING.
Herre min get så härlig dag! Än är den dock inte slut men nästan...

Nu inväntar jag min karl och lite planering inför morgondagen och sen ska jag slänga mig i säng och sova så otroligt gött mellan gångerna som jag måste vakna :P

ADJÖKEN ADJÖ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: