kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

3 HOURS

Kategori: Allmänt

Promenix i 3 timmar med 3 korta undantag då stillaståendet tog till och det var bara när jag bytte byxor, hämtade ut Ionosil och postade brev, annars blev det en himla hurtig promenix av oss idag.

Har grunnat lite på helgen, känner fortfarande att de är tråkigt med tevesoffan men what to do.. Så gåre när man inte har andra vänner än dom som har barn eller/och dom som bor långt ifrån.
Bitterfitta tänker jag då vara ett tag till i alla fall!!

Imorgon är det träning och jisses vad jag har längtat! Nu jäklar ska det hända saker och sen blir det springa hem, duscha och byta och sen mot stan för ett möte. Kul dag, som vanligt.

Nu blire soffmys med Ed, han ligger redan och myser där så jag ska joina NU :P

Kommentarer

  • linda säger:

    typiskt jag gör bara fel jag som tycker jag är så duktig med mitt lilla program + att jag sett att de gjort fina resultatet på min fetmage bara på någon vecka. Hade dessutom en kompis som sa samma sak om mina intervallspringningar 7 månader tills man ska få springa.



    Du får hemskt gärna skicka övningarna! :)

    2012-05-22 | 23:02:22
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/
  • linda säger:

    ja de va de min kompis sa eller ja 7 månader om att springa. Näe jag känner ju bara att jag vill ta i och de är lättare att kanske göra 10 övningar och känna sig nöjd än mina mini plankor och vara klar bara på några minuter.Samma gäller när man är ute och går, oftast är jag väl orolig för att barnen ska hinna vakna och om man springer lite då och då så kommer man längre man känner att kroppen blir riktigt ansträngd typiskt att de ska va så bökigt att varit gravid.



    super gulligt av dig iaf

    [email protected]

    2012-05-23 | 13:29:23
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: