kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BEBISDEJT!

Kategori: Allmänt

Jag och Gojj ha dejtat med våra bebisar på Café Station idag. Det var ju tänkt att vi bara skulle dit för att ge dom lite mat men min parvel tyckte att det var mkt mysigare att sova hela tiden så det gjorde han, ända tills vi gick för då blev det skrik och panik, typeliskt!
Trevligt som attan var det ändå och nästa vecka blir det shoppingdejt för oss ;)

Min lilla skitonge sket ju ner hela vår säng idag också! Jag mysa ner han i mitten av vår säng för att få gå och ta hand och disk och sånt, passa på medans han äntligen sov, men det va inte långvarigt för efter ett tag så skrek han bara rätt ut! Himmel tänkte jag, nu ha han mardröm eller så är han superduper hungrig. Näääe, när jag plockar upp honom så se jag fläcken. Bajsfläcken som gått igenom påslakanet över på täcket och upp på lillemans rygg och huvva! De va ba bajs överallt! Men de är tur det än så länge är doftfritt och inte så fasligt jobbigt att tvätta bort.
Fort va de gjort ;)

Nu blir det teve mys och invänta faster Jessica som ska komma  på besök. Imorgon har jag ett besök av Martina att vänta mig och sen är det dags för oss att förbereda oss psykiskt inför omgipsningen  på torsdag.
Men det ska nog gå bra.

Hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: