kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

STRESSMAGE

Kategori: Allmänt

Har spenderat en dag med lillasyrran. Det blev shopiping, glass, hårfix och middag.
Har klippt och försökt färga tillbaka hennes hår blondt från rött...som väntat blev det såklat flammigt. Tiden var inte på vår sida för helt plötsligt var det dags för henne att cykla mot fotbollsmatchen och jag hade givetvis disk, städ och ett barn att ta hand om innan jag fick ta mig ut.

Erik fick lägga lilleman och jag tog mig en joggingtur mot regementet. Dock insåg jag, halvvägs dit, att jag glömt cykelnyckeln. Jahapp..bara att springa hem och hämta den och sen försöka igen. Suck.

Men det blev härliga 45 monuter och jag kmr sova gott i natt. Så nu blir det borsta tänder och sova. Imorgon är det registrering på skolan som gäller.

Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: