kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SKRIK OCH PANIK

Kategori: Allmänt

Min lilla Edwin är inte lika rolig på nätterna längre. Hade ju fått till det så bra när han sov hela natten, dock blev det en tidig morgon men hellre det! Han va mycket gladare den perioden.
NU... han är så gnälllig och skrikig och han sover såååååå dåååååååligt.

Gaddar känner jag inte av så det är nog nå annat lurt på gång tror jag. Usch bara.

Pappa Erik har ju som sagt spenderat en tid i sthlm, typ 4 dagar och han har ju tänkt att ta sig hem med standby biljett, samma sätt som han tog sig dit. Det är ju enklast och billigast..
Hur som.. Det FINNS INGA platser till Umeå ikväll så vi ser väl när han behagar att pallra sig hem. Imorrn då kanske..

Jag måste ju jobba på tisdag så då hade det vart fint om han kunde ta hand om lilleman som han brukar.

Näe om bitterfittan kanske ska ta och äta lite mer hallon och tagga inför första trääningspasset imorgon på 2 månader!!! Gaaaah va jag är otränad! Kommer ha megamycket träningsvärk!

ADJÖ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: