kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LÖRDAG

Kategori: Allmänt

Har haft en himla bra dag idag! Min favorit-inlandsbo kom och hälsade på! :D Haha!
Lina hade ärenden på Barnens Hus och andra affärer så då passade hon på att umgås med jag och Edwin också. Eller, vi följde efter henne på de olika affärerna som en svans rättare sagt :P
Vi gjorde ett fynd och Lina gjorde flera fynd så great success!!
 
Men inte nog med det. När jag mötte upp damen i morse när hon kom SENT, så hade hon stannat för att köpa en present. Inte nog med det, det var en present till MIG !!!!
Förstå det då!! Jag fyller inte år! Det är inte julafton och jag har inte vunnit nånting men hon kom ändå med en present åt MIG!!!
Hon tyckte att jag förtjänade en present och förtjäna att unna mig själv nånting så.. jaa...
Jag är helt i extas, fattar inte varför nån vill ge mig nånting utan att jag har birthday eller julafton. Helt sinnes så glad jag blev och fortfarande ÄR. :D :D
 
Vill ni veta vad jag fick?
 
PRESENTKORT PÅ FACE HUDSTUDIO!!!
 
Jag dööör!! Hade aldrig i min vildaste fantasi vågat önska mig en sån dyr present, åh än mindre trott att jag skulle få det! Jag tycker det är helt fantastiskt så underbart go och snäll vän jag har :)
Det här kommer  jag leva länge på. :)
Det räcker dessutom ett år så jag kan gå när jag vill!
 
Det ni ;)
Tänk va fina människor jag känner :)
 
 

Kommentarer

  • Lina säger:

    Men sötnos! <3 Det är ju du som är så där underbart go, fin och snäll.
    Du har ett stort hjärta av guld och du ger så mycket av dig själv hela tiden, till alla andra runt omkring, utan att kräva något tillbaka.
    Du ger mig så mycket, bara genom att finnas där och lyssna, så nog tycker jag allt att du förtjänar att få skämma bort dig själv lite emellanåt! Kram

    2012-08-04 | 23:50:42
    Bloggadress: http://www.en-ny-tid.blogspot.com

Kommentera inlägget här: