kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FÖRBEREDELSER

Kategori: Allmänt

Inför vintern behövs en hel massa saker till våra småttingar. Men VAD exakt ska man egentligen köpa för en vinter här uppe i Norrland?
 
Har funderingar över åkpåse, overall, storlekar, olika modeller, skal? fleece? vind/vatten? En för höst, vinter, vår eller en och samma för allt?
 
Hittills har jag spanat in en åkpåse från babyproffsen som ska fungera i sittvagn, för det är det jag använder.
Har helt snöat in på Didrikssons ALLA kläder och en del på P.o.P men dock inte bestämt och fått klart för mig vad som är bäst. SKa man köpa en skaloverall? Ett set med byxa/jacka? Vindfleece i höst och sen en annan overall i vinter?
 
Hur gör ni alla?
 
Jag menar, ungarna växer ju hela tiden också, min växer ju som ogräs så jag funderar på om man ska köpa en jättestor storlek så han kan växa i, eller vad ska man göra?¨¨
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: