kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FARMOR

Kategori: Allmänt

Sikken tur jag har just nu. Farmor är uppe i Umeå och hälsar på och vem spenderar hon inte helst sin tid med om inte Edwin? ;) Det betyder givetvis att mamma Madde får en hel den kvalitetstid att unna sig! Det är väl nu min semester tar fart ;)
Näe men det är skönt med lite avlastning. Nu när plugget är igång så behövs det verkligen så tack å bock kära farmor Anna!


Det har blivit av en hel del idag. Sjukhusbesök och häng med Carola och Gojj&Lova. Promenad, cykeltur, inhandling av en skoförvaringssak till hallen som jag gjort om lite samt i köket.
Jag har rensat ut ALLA darlings sockar och bytt ut dom så nu är det BARA NYA SOCKAR i hans låda!
Snäll flickvän man är ;)

Har rensat i mina lådor och sorterat ut massor som ska bort och annat som jag tänkte försöka sälja. Ja.. Städa, laga mat till oss och till Edwin. Det blev köttgryta idag så vi ser väl imorrn om det duger åt herrn.

En sväng förbi Sandra och hämta lite saker och lämna lite saker samt prata en hel del har också blivit av så jag känner mig nöjd med dagen.
Inväntar min karl för lite kvällssurr innan sängen och våra nya kuddar kallar.

Adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: