kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FÄRG

Kategori: Allmänt

Idag har jag en plan. Ska använda mig av lite färg och då ska fransar, bryn och håret få sig en omgång. Det blir nog bara att slinga håret. Tänkte att det gör ju att det ser lite fylligare ut så man kan ju hoppas att jag inte ser helt dö ut när skola/träning och sånt skit drar igång igen. Vill ju åtminstone KÄNNA mig en gnutta fräschare. Vi får väl se hur det blir.

Lilleman har gnällspiken i sig så det är mkt gnöl och gnuss.. Lagom kul, men det kunde väl vart värre.

Har slut på mat till honom, hade ju gjort en megasats men det går åt mkt mat till lillmagen så idag ska vi testa lite fisk.
Funderar på om jag ska göra en picata-panering till mig själv? Jag måste ju också äta, annars får man väl höra massa gnäll.

Nu har då friidrotten börjat på OS så det ska vi se tills fotbollen börjar. Adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: