kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ALONE AGAIN..AND AGAIN...

Kategori: Allmänt

Har lyckats dragit på oss en förkylning. Jag och lilla Edwin är förkylda, snoriga, hostiga, slemmiga och trötta men vi kämpar på ändå. Inge rast och ingen vila och extra hjälp är inte att drömma om!
Men jag är inte bitter... NÄÄÄÄDÅÅÅÅ!!!
 
Känner att den här sista fredagen innan vår semester är slut hade kunnat vara på ett helt annat sätt men.. näe.. själv sitter jag i soffan och ser på friidrott och käkar frysta hallon. Karln är och roar sig med sina polare, spelar tv spel stod tydligen på agendan...
 
Känner mig verkligen sjukt trött och less på att vara förkyld. Blir så jävla jobbigt att göra saker och motivationen att göra annat än ligga i sängen dör ut. Hoppas jag blir frisk imorgon. Jag och Edwin måste göra massa roligt innan vår vardag med skola, jobb och mer spring på sjukhuset tar fart. Känner peppen men ändå inte. Shit needs doing.
 
Bitterfitter inlägg?? Ja.. :P
Lite mer hallon så kanske nån glädje kommer :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: