kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

WHAT DOESNT KILL YOU...

Kategori: Allmänt


Mysdag med mamma och lillasyster idag. Det har blivit second hand shopping, witch I love, och lite kvalitetstid bara.
Imorgon ska jag se om jag kan fly fältet och kanske pusta ut lite. Jag måste först pumpa däcke på vagnen för annars tar vi nog oss inte allt för många steg :P
Tänkte försöka promenera en mega mega promenix imorgon, can´t hurt right?
Lite fläsk och daller måste ju åka av och med min onyttiga kost så är det väl inte mer än rätt mot min kropp att ta sig i kragen och promenixa lite ;P

Annars så.. Ja.. Det är väl som vanligt.
Ed växer så det knakar! 7340 g och på måndag blir min älskling 4 månader! Helt sinnes va tiden går!

Näe, jag ska se lite Vampire och försöka leva i den världen ett tag, var ju längesen sist och jag saknar det ;p

Adjö


Kommentarer


Kommentera inlägget här: