kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

VITT & FRÄSCHT?

Kategori: Allmänt

Varför blev det vitt ute? Varför? Inte helskotta bruka april vara såhär elak i väderleken? Bloody hell !!
Ja ja, skönt att vara inne ändå, mindre skönt imorgon när vi ska boot campa igen. Undrar hur det kommer att vara.. Alla lär ju typ ha vinteroverallen på sig men vad gör det? Då bränner vi bara mer preggo kilon! ;D

Annars har våran dag varit så lugn såå oj oj!
Har försökt vrida till lillemans sovrutiner så nu hoppas jag natten blir bättre, återstår att se. Sen har jag plugga och återigen plugga och nu äntligen är det bortgjort för denna veckas deadline! Men inte tar det stopp där inte! Näe, jag måste försöka ligga steget före nu så jag ska mata på med etiken imorgon och göra alla uppgifter jag hinner och sen ska jag placera hängröven här framför burken igen för att få till den här jäkla uppsatsen i psykiatrin.

Jag gör det lätt för mig och skriver om ADHD bara för att det kan jag typ allt om för jag har det ju själv, MEEN.. Inte tusan kan jag formulera mig ändå. Jag vet inte vars jag ska börja, hur mycket jag ska ta med, hur jag ska få den röda tråden att hålla ihop allt och hur ska jag skriva utan att bli för personlig? Det är ju typiskt mig när jag skriver, det blir så personligt så jag måste försöka hålla mig till det stela skrivandet som krävs i en tråkigt uppsats.. :P
Hoppas bara jag får till det för min med. fungerar inte bra för mig och det resulterar i en hel rads biverkningar som i sin tur resulterar i att hela min vardag bli rubbad och skolarbetet MEST.
Kul..

Näe, åter till Freud. !

Kommentarer

  • Linda säger:

    you go girl hejja hejja!



    Den röda tråden är svår men i slutet kan du göra den personlig. Typ ha fakta och referenser från början sedan tar du personligt i diskussion. Mycket personlighet brukar ge bra feedback och bra betyg!



    Du är så himla duktig!

    2012-04-17 | 23:14:11
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: