kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

VAD HÄNDE NU?

Kategori: Allmänt

Blev vi sjuka nu igen? SUCK!
Jag tror det blur kurering i helgen då.. Idag kände jag mig verkligen dålig när jag va på cafét, ush va jobbigt det var. Fast det va väl mest troligt så för att när man är tät i näsan, som jag/vi är, så andas man genom munnen och då blir allt automatiskt tyngre. Det är ju täppt i bihålorna och då är ju ingenting bra som man gör, det är jobbigt att sitta,ligga, böja sig och gå. Ja, oj va miserabelt  :P

Jag ska skriva lite läxor ikväll och imorgon. Det lär ju inte bli att spendera tid med nånting annat så why not vara världens tråkigaste och göra läxorna. Det är ju lika bra, har inte riktigt läst det jag behöver för 3.e Etik uppgiften så med all tid jag kommer få imorgon kväll så är det väl lika bäst att ta tummen ur och ögna igenom de ordfyllda sidorna i boken.. Jippie...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: