kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

VAD GÖRA?

Kategori: Allmänt

Vad gör man på söndagar? Det är ju snart söndag och jag känner nu att jag vill göra nått men vad?
Trodde vi hade en visning imorgon men icket, är en vecka för tidig så nu är dagsplanerna utsuddade.
Inte för att jag har något behöv av att göra nått men det hade varit en trevlig omväxling...

Jag och Ed får väl åka till Ålidhem och kolla in syrrans fotbollsmatch kanske. Lite plugg måste jag styra upp också och sen är det väl inget mer än att serva med mat och underhållning till lilleman ;P

Äsch, ja ha varit vaken för länge nu. Ett avsnitt VD till och sen blir det sängen!


Kommentarer

  • Jessicas william 9*12*10 säger:

    Jag tycker du är så lik charlize theron i filmen yóung adoults!! :D

    2012-04-14 | 23:43:13
    Bloggadress: http://jessicasmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: