kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

TAKE IT!

Kategori: Allmänt

Jävla vädergudar! Jag skall giva er på moppo om ni inte börjar bete er snart! Ge mig vår och det är NU !!


Vi har MBC(mamma boot camp) idag igen och det känns ju sådär.. JIPPIE, fan va skoj att plågas i motvind och snömodd. Kan det bli bättre? Inte blir det  nå tajts idag iaf, på med tjocka kläder så man för allt i världen INTE FRYSER. Jag hatar att frysa! Så får jag väl hoppas på att svetten rinner extra mycket och att kilona rasar fortare ;)

Sen ska jag givetvis hem och fortsätta denna kamp med skolarbetet. Det går inte bra men skam den som ger sig! Idag ska saker och ting hända, så är det bara!
Sen ska jag boka tvättid och städa samt handla och försöka planera matlagningen lite bättre så gubben har nån mat när han ska jobbba ;)
Adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: