kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

STUCK IN THE MIDDLE

Kategori: Allmänt

Jag vill inte plugga! Det är så förbaskat tråkigt och jag tycks inte lära mig särskilt mycket ändå! Det fastnar då fan inte iaf.. Urkel! Tacka vettja praktiska saker, det är bra mycket roligare att hålla på med.

Idag är det den typiska bakisdagen för vår lilla familj... Pappsingen ligger i soffan och försöker vakna till liv men det går mindre bra.. Ed ligger i vår säng och sover lika mycket och hårt som pappsingen och jag är vaken, duschad, sminkad, påklädd och har druckit både kaffe och tagit M så nu väntar jag på bättre tider. Tider då folk kanske vill vakna upp så vi kan äta? Eller varför inte tider så folk kan vakna upp och vi kan göra nått?
Då kommer ju följdfrågan; vad ska vi göra?

Hmm....

Jag ska byta kolsyre patronen i min sodastreamer, köpa lite smått på ÖB, ta fram alla träningskläder+mattan inför Boot Camp imorgon. Vi måste handla och jag tror att jag ska försöka få fara och kolla på syrrans match på Ålidhem.
Sen ska jag dra hem en film som jag vill se så jag hoppas jag orkar med det iaf.

Vad gör alla andra på söndagar?

Kommentarer

  • cicci säger:

    tror att han är rätt liten :P Men det är bra att de växer iaf :)

    2012-04-15 | 13:31:33
    Bloggadress: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: