kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SICKNESS

Kategori: Allmänt

Urkel, jag är typ förkyld igen. Jppi, jävla erik som smitta mig :P
Tur man är kvinna och orkar med vardagen trots förkylningar ;P haha

Imorgon är det babycafé som gäller och sen ska jag på Q8, ICA och fort hem till kyffet för det är dags för en mini kur så jag kan börja på boot camp på måndag.
Jag är ju egentligen inte sjuk, jag ha ba lite snor i snoken men det är inte så jäkla kul att springa/powerwalka och köra nån typ av styrkeövningar om man har kranen som droppar if U know what I mean? ;P
Men lite saltvattenlösning och massa snytningar senare så ska ni nog se att kranen täpps fortare än attan :D

Nu måste jag mysa och varva ner lite innan jag kan göra mig i ordning för natten. Adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: