kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

REGNRUSK

Kategori: Allmänt

Otroligt otrevligt väder idag. Började ju fint men sen helt plötsligt kände gudarna för att ge oss stackars jordbor regn, och inte måttliga mängder heller! Usch bara!
Vi som ska på BVC om en timme, kul! Måste handla också, ÄNNU ROLGIARE.
Men tur nog är jag inte gjord av socker men lilla Ed däremot...! Tur jag har regnskkydd på vagnen annars vette tussikken om jag tagit mig ut ;P

Vi har fått låna böcker från psykiatrin så nu ska vi ge oss på att skriva en uppsats återigen. Det blir om biopolär sjukdom så nu kan ju kurslärarna ta sig i arslet om dom säger att det inte duger!
Måste föröska klottra ner lite etik svar samt skicka in veckans uppgift för nästa vecka ska både etik och livsfrågor samt psykiatrin ha  in sista kursuppgifterna plus uppsatsen! KUL!
Känner mig itne alls stressad! näää!!

Men jag är inte bitter! Känner taggen inför detta.. Åtmistone känner jag taggen inför sommarlovet som kommer. Fy va skönt!

Näe, lite läsning och sen ska jag klä på lilleman en söt dress så vi gör det enkelt när vi ska klä av han till nakenfis inför vägningen och mätningen idag. Adjöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: