kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

PÅSKMAGEN

Kategori: Allmänt

Ja då var det slut på påsken! Egentligen ska jag sluta äta godis nu men satikken så svårt det är!! Man utvecklar ju ett mega socker-beroende, tack påskjävel!
Nu måste man börja på nytt med att försöka ta tag i denna jäkla bantning.. Urkel.. Tur Mamma Boot Camp finns. Har anmält mig nu så 2 ggr i veckan blir det att köra igång med det så några fastare hudpartier ska jag väl kunna lyckas med innan sommaren anländer?

Vi har varit i Gävle under långhelgen och nu har vi haft världens slappaste dag hemma. Jag har lekt med Vivve och Vincent som kom förbi en sista gång innan deras hemresa och det är alltid lika trevligt! :D Längtar tills dom flyttar upp igen.

Imorgon MÅSTE jag ta mig ut med vagnen och jag måste börja på uppsatsen jag har att skriva inom loppet av en vecka i Psykiatri kursen jag håller på med. Har gjort bort etik uppgifterna och ligger bra till i psykiatri uppgifterna men den där jäkla uppsatsen kommer att ta tid så det är dags jag sätter igång. Slut på ledigheten och slut på lugnet, nu jäklar måste jag röra arslet ur vagn och sätta igång med lite saker känner jag!!

GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: