kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MAMMA BOOT CAMP PASS 1

Kategori: Allmänt

Wow vilken skön morgon! Otroligt jobbigt men hemskt härligt! Det här med mamma boot camp var jobbigare än vad jag trott, eller så är det bara jag som är i sämre kondition än vad jag velat erkänna ;)
Ne men just under passet kändes det verkligen i musklerna men nu efteråt så känner jag faktiskt ingenting, inte ens less är jag, men jag kan tänka mig att morgondagens uppvaknande inte kommer att vara roligt och än värre kommer det garanterat bli på onsdagsmorgonen då vi har ännu ett Boot Camp pass.
Jag välkomnar träningsvärken med glädje! Det var så jäkla längesen jag fick känna att jag verkligen levde i kroppen! Sist var väl därikring förlossningen och det är snart 15 veckor sen, way too long time ;P

Ne men det här va riktigt roligt! Kul med utomhus träning, kul med andra föräldrar i samma skick och kul med en superbra tränare! Underbara måndag!! :D

Nu ska jag duscha, tvärstäda och sen börjar väl tiden dra ihop sig för att knata mot bussarna till Ö.Ersboda. Ska ju som sagt på en visning, dock själv och det är ju lite tråkigt men what tha häck ;)

ADJÖ

Kommentarer

  • Jessika James säger:

    Var det bra? :)

    Var det många mammor?

    Några kändisar?

    Vet inte om jag dyker upp på onsdagens pass heller då jag precis "landat" i Umeå kl 06.13 ifall tåget är i tid :)

    2012-04-16 | 22:52:09
    Bloggadress: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: