kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LILLA NAZI BABY

Kategori: Allmänt

Haha ne det är väl elakt att kalla mitt hjärtegull nazi, men nu är  han ordentligt jobbig på alla sätt man kan vara jobbig på så jag vet inte vad jag ska ta mig till!
Såg igår att det finns en hörntand i nedre käken som vill upp inom en väldigt snar framtid så han skriker och gnäller och knorrar på sådär lagom mycket.. Yeay..
Det innebär att pappa sover på soffan och lilla nazi sover i sängen med mig, det har varit lite lugnare i natt så peppar peppar för att gaddarna kommer fram NU.

Boot Camp idag! Yeehooo va taggad jag är, som vanligt!
Fick träningsschema för magen igår också så nu blir det att köra på jäklar!
Sen ska vi tvärt handla lite och efter det blir det att göra oss i ordning för en dejt med Gojj och Lova!

Näe, iväg och hjälpa lilleman att gnugga gaddarna. Adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: