kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LCHF?

Kategori: Allmänt

Är det verkligen nånting för mig? Jag som älskar kolhydrater mer än nått annat i matväg! Hur ska jag kunna klara mig utan mängder med bröd, pasta, POTATIS och ris? Jag älskar att bara tom-äta sånt.. Suck.. Men jag vill ju bli smal också så.. kanske om jag minskar på det, byter ut till fullkornsalternativ och bara äter det i den mån att jag kan göra av med det. Så det inte lagras och blir massa socker alltså..
Fast, om jag byter ut till fullkorn kommer gubbben inte bli glad :P Han gillar det alternativet inte särskilt mycket ;P
VI ser väl vad jag bestämmer mig för! 4-5 kilo har jag tänkt FÖRSÖKA gå ner men gårjag ner 2 så är jag ganska nöjd :P Sen vill jag ju givetvis att det ska sluta hänga, dänga och dallra men det kommer ju så smått nu när jag börjat träna igen.

Min träningsvärk från gårdagens Mamma Boot Camp är inte så farlig ändå. Trodde jag skulle bli liggandes hela dagen men det är som vanligt typ. Jag har lite känningar i baksida lår och rumpa men annars må kroppen fint!
Jag bruka ju försöka göra plankan och armhävningar hemma på golvet och jag pinnar ju upp och ner i trappor hela tiden så jag är nog i bättre grundform än vad jag trodde! SCORE!! ;)

Fast det kan ju ändå bli värre imorgon.. Ja ja, nu måste jag studera Freud lite mer. Adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: