kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

GULT ÄR.. KULT?

Kategori: Allmänt

Ne det är inte kul att va gul. Mina naglar har fått den färgen och jag kan inte komma på varför!
Jag röker inte, jag använder inte färgat remover när jag tar bort nagellacken och jag använder inte gula nagellack och.. ja.. det är väl det. Vad är det då för fel?


Dagens planer gick i stupet. Inget av de jag trodde jag kunde få igenom hände. Istället har jag spenderat hela söndagen med att leka men min älskade lilla gulleprins Edwin. Mycket uppskattat kan jag lova! Tur man är omtyckt och uppskattad i hans ögon ett par år till iaf ;)

Ja... Vad ska vi göra nu? Jag har försökt plugga men skallen är inte med mig idag. Hjärnan har typ ätit upp sig själv. Får se om det fungerar bättre imorgon efter först Boot Camp passet. Då måste skallen vara något rensad på skit iaf.
Sen ska jag ta med mig Gojj på en visning för Erik jobbar eftermiddag i veckan.. Yeay.

Ja ja, nog med skit. adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: