kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BAJSBARN

Kategori: kärlekskrypet

Vårt lilla charmtroll har fått för sig att det är dags att bajsa så fort man kollar på honom. Näe, inte riktigt så är det men han har börjat bajsa iland 5 ggr om dagen och det är typ kladdigt, kornigt och löst.
Jag har inte gett han något annat än ersättningen nu i ett par dagar i hopp om att det ska bli bättre men icket!
Jag vet inte vad som kan vara fel? Bajsbakterier? :P
Ingen som haft något liknande?

Han har varit extremt grinig nu ett tag också, det kan väl aldrig vara tänder? Han är ju och biter och gnuggar med både mina och sina egna händer hela tiden men... han är ju bara 15 veckor strax!?
Äsch, det är väl ba inbillning kanske. Jag hittat då inget som ser konstigt ut i lill munnen så det är väl bara en dålig period för lilla gnällspiken ;P

Nu ska jag försöka underhålla ers nåd, det är inte lika roligt att vara själv nu tydligen ;P
Adjöö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: