kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

CHIC

Kategori: Allmänt

Jag och lillasyrran ska bege oss mot Ersboda snart. Det blir trevligt att få knata på i lugnet och spana in rusta och myrorna. Jag som gillar loppisar, second hand och auktioner tycker att jag tar mig alldeles för lite tid till att besöka dessa underskattade marknader. Man kan ju fynda ordentligt!
Som man gör på tradera t.tex. Jag fyndade mina krämvita vinterskor där. Hade iofs varit praktiskt att ha ett par svarta också med tanke på att jag inte är världens smidigaste när jag använder vitt. Det brukar oftast bli svart efter ett tag så jag tänkte jag ska vara förberedd denna vinter och köpa två par! Lär ju ändå behövas för jag köpte de vita skorna i 37 och ska jag trycka ner mina älskade tjockissockar i ett annat par skor och kanske ha lite övers ifall jag sväller upp om tossingarna, så kan det vara bra att gå en storlek större. Don´t you think? :)

Vilka problem jag har.. NOT. Värsta lyxen än så länge, hoppas dessa enkla problems håller i sig. Hade varit fint med lite medvind nu. Iaf önskar jag mig själv lite medvind den 11 och 12 oktober samt under förlossningen. Man vill ju inte spricka från A till Ö lixom.
Men peppar peppar för att det ska gå bra för oss nu.
Eller.. det går ju bra, hur bra som helst men lite bättre hade det ju också gärna kunna få gå, inte för att vara girig men.. Ja.. skitsamma.
Jag bara sitter här och surrar massa onödigt och egentligen ska jag bege mig nu!

Adjöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: