kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

TVÄTTDAG + IDOL

Kategori: Allmänt

Ja jag ska som sagt följa Idol denna höst. Lär ju aldrig få ta mig ut ur lägenheten på nå kvällsdejter i alla fall så nu blir det konstant fredagsmys för gammdamen här.
Känns ju faktiskt bra, bättre än hur jag spenderade min förra höst. Det var inte idealt. Huvva va jag får skämmes över mig själv. Men det var ett annat liv.

Idag då? Jo, minus 2,2 stod det på termometern och gissa om jag hurves! Usch! Jag känner inget sug av att sätta min söta, STORA, rumpa sadeln och trampa mot skolan. Urkel I tell you! Men, shit needs doing och jag har dyngpluggat på cirkulationsorganen så jag kan ju allt förutom sinusknutan och AV.knutan men de ska jag skynda mig att läsa på innna jag far. Det borde sitta det också.

Senare, efter skolan v s , så blir det hemgång och tvättid. Har tänkt att tvätta upp denna jacka jag ska använda för nu början magen puta och och frysa i allt detta miserabla vinterväder. Jag kan ju inte ge bebbe köldskador heller! ;)
Nu får jag lägga matchningen av outfits på sidan och tänka varmt, skönt och bekvämt istället. Kommer inte bli lätt men men.. ;)

Äsch, har inget viktigt att tillägga. Adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: