kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

TJORVEN!

Kategori: Allmänt

Fanken också! Nu har jag lyckats få världens tjorv i hårskallen! Jag som kammade håret igår, hur gick det här till nu då? Måste jag duscha skallen igen!? Spett dryg jag är. Jag kanske måste kamma håret varje dag nu.. Usch va tråkigt och fy så jobbigt..

Men nog om det! Jag var på stan och hittade massa fin idag. Jag tänkte mig bort i en värld där vårt barnrum är färdigtapetserat och kan börja inredas och fyllas på med diverse nödvändigheter, men insåg snabbt att det är hundra år bort.
Jag var nere på Ohlssons tyger och hittade lite tyger som jag ska köpa och klippa så det blir snuttisar eller kräklappar. Man kan aldrig få för många av dom har Janita lärt mig, och om några månader får jag väl se själv. :)

Sen har jag faktiskt inte gjort särskilt mycket mer än sålt lite gammal studentlitteratur samtidigt som jag köpt ny inför Medicinsk Grundkurs som börjar imorgon. MÅTTE den vara bra så jag slipper känna av min ADHD allt för  mycket. Är deet tråkiga lärare och tråkiga saker så dör intresset och dampen kickar igång och därmed är det totalt kört för lilla damen att lyckas med kursen.
Peppar peppar för att det inte händer. Jag verkar ju ändå nästan ha tappat dampen nu när jag är på tjocken. Har blivit så sjukt mycket lugnare och framför allt tröttare så nu känner jag mig vissa dagar som en vanlig människa. Eller som jag tror att en vanlig människa känner sig :P

Nä usch, nu ska jag inte sitta här nå mer. Har ju ryggvärk och ett parti hår att försöka reda ut.
Ha en fortsatt bra afton! Adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: