kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SPJÄLSÄNGEN!

Kategori: Allmänt

Ja nu är jag i full gång med att få i ordning på bebisprylarna! Spjälsängen är mitt första projekt. Den ska ju målas så nu har jag satt igång med det. Lika bra att få det gjort typ NU för jag ska som sagt ta saker och ting i mina egna händer för att barnrummet ska bli klart pronto.
Men först måste delarna få torka så jag kan fortsätta på varv nummer två och sen kanske vi kan sätta ihop den? Vill ju färga lite textilier också så kanske att det ska bli nästa projekt? Eller ska jag ta itu med det när det är dags för mammsen att komma och hjälp till med tapetseringen? I think soooo!! ;)

Det är skithuset, tvätt och middag kvar innan jag får njuta av helgen. Adjöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: