kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SOFFLÄGE

Kategori: Allmänt

Ja det har varit soffan för min del i natt. Blev en liten tur i sängen för att få försöka sova men när darling kom hem och stank sprit-fisk och cigarettfabrik så var det bara att bädda ner sötnosen och knata ut på go soffan.
Har ändå sovit gott och nu vädrar jag för fullt i sovrummet, går ju inte att va där inne. Är så sjukt känslig mot lukter och särskilt om dom är dåliga så jag har tagit mitt bad för dagen redan!
Tänkte ta mig lite fil och musli och lägga mig i soffan igen, fast men medicin boken i högsta hugg och tv dosan i andra handen ifall jag blir less ;)
Darling ska ändå få hjälpa mig med läxan idag innan vi susselullar, så att jag är hel hajj på vad urinorganen innebär inför redovisningen imorgon. :)
Har en späckad vecka att se fram emot, på gott och ont tyvärr så idag gäller det att ta det piano och samla krafter så man inte bryter ihop i mitten på veckan, eller ännu värre... I början! :S

Ha en bra dag allihopa, Over and Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: