kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SOCKERTOPP!

Kategori: Allmänt

Ja tänk om man hade lilla bodyn gjord av socker då skulle man minsann inte klara av det här förfärliga skitvädret särskilt bra! Gud så irriterande att det alltid ska regna, man blir ju blöt ju!! Nu är jag lite sur. Jag har inga regnbyxor så jag vettefåglarna hur jag ska klara mig från att bli DYNGSUR från mitt hem till skolan. Bussar är det ju inte tal om.. Ska jag börja promenera?
Usch... Ge mig nån övernaturlig gåva tack!

Ne jag får väl börja försöka he på mig kläder som kan vara någorlunda regntäta och sen är det väl bara för tant Madde att skita i att fixa nunan idag för det kommer lix regna sönder. Ögonfranserna kommer att rinna innan jag kommit till skolsalen. Usch..

Adjöss!

Kommentarer

  • Jezziiica säger:

    Åh vad kul, att du har blogg! Äntligen något nytt att följa! :D Haha det kan jag tänka mig skulle aldrig ta med Jonas, han skulle kola på en gång! Men haka på mig då om du vill följa med?. Så kanske man fyndar något kul. Och du får passa på att bunkra med kläder inför ankomsten av lilla knodden! :)

    2011-10-04 | 11:35:00
    Bloggadress: http://jezziiica.blogspot.com

Kommentera inlägget här: