kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SKOR

Kategori: Allmänt

Jag vill ha nya skor!! Men så fort jag är och knatar runt i affärerna så känner jag bara.. NÄÄÄÄ, jag vill INTE ha på mig sånna skor.
Så känns det tills jag kommer hem. Då får jag ångest för att jag inte köpt några nya för jag behöver faktiskt nya.
suck..

Idag blir det plugg och plugg. Måste bli klar med detta mörker som jag håller på med. Shit så komplicerat och omständigt det är. Min adhd hjärna hänger inte riktigt med i svängarna här ska jag tala om.

Nu måste jag äta ne banan. Hejdå

Kommentarer

  • Jezzica säger:

    Åh, jag är exakt likadan eller så blir jag sjukt snål helt plötsligt eller så kommer annat mellan, typ massa kläder till Wille som behövs! Haha :D Men jag bara måste investera i vinterskor, vill inte knata runt i gympaskor. ;)

    2011-10-05 | 11:40:27
    Bloggadress: http://jezziiica.blogspot.com

Kommentera inlägget här: