kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SHIT NEEDS DOING

Kategori: Allmänt

Ja idag är det plugg och dejt som gäller. Ska iväg och handla, posta paket och mest troligt träffa Janita med lite barnsaker? Sen har jag kanske, förhoppningsvis, en dejt med Lina idag också om jag förstod allt rätt.
Sen måste tanten plugga lite cancer och skriva ner ett par glosord. Farmakologi känns det inte som att jag behöver plugga, det är ju typ det ända och hud & hygien samt sjukdomar, i den där medicinska boken som jag kan så det känns ju superb!

Men man ska väl pallra sig upp ur sängen snart också.. Känns dock jäkligt tröttsamt idag. Vet inte riktigt vad det är med mig, förutom att jag är jätte gravid då förstås .. :P
Jag gillar icket att vara tröttis.

Ha det gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: