kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

PUSS

Kategori: Allmänt

Vaknade av ett puss sms från darling. Finns det nå bättre sätt att bli väckt på? Jo, en riktig puss såklart men puss som puss ;)

Har en lång väntan att gå igenom innan det blir dags för klockan 14. Känner mig faktiskt nervös. Är dock lite mer nervös över att jag jobbar just då och givetvis kan jag, eller borde jag ju, inte ringa något samtal men vi får väl se. Jag  måste ju ta reda på det innan 16 så vi får se hur jag gör och hur länge jag jobbar.

Sen blir det kanske en tur på jysk och inköp av spjälsängsinredning, dvs madrass, täcke och kudde. Blir ju inget ikea i helgen på grund av diverse olyckligheter så jag får väl nöja mig med jysks sortiment som är minst lika bra.
Tänkte att jag i alla fall vill ha i ordning sängen så det är klart och sen har jag tappat lusten med detta projekt att inreda barnrummet så jag kommer nog inte göra mer än så..

Känns bara så jobbigt just nu med alla dessa komplikationer som ska vara i vägen för oss. Vi förtjänar faktiskt bättre än såhär och jag blir så less och ledsen över att det ska vara så svårt för vissa människor att förstå det. Vi behöver inte mer skit kastat åt vårt håll.

Äsch, sitta här tidigt på morgonen och ta ut en del av hur livet känns idag är ju inte rätt.. Skit samma! Ska lägga mig under täcket ett tag och mysa med plastikkirurgi-program tills Linda ringer och ska droppa in på en kaffe och driva lite tid med mig.

Adjöken adjö

Kommentarer

  • Anonym säger:

    tänk bara på att det mesta barnsänggrejerna på jysk har en annan storlek än t.ex. babyproffsen(som har vanlig storlek) och ikea(som också har egen storlek - därför passar bara deras egna sängkläder).. om du nån gång vill byta sängkläder o så.

    2011-10-26 | 09:39:51
  • paper editing säger:

    In my opinion it's really difficult to be far from each other!

    2011-10-26 | 09:51:32
    Bloggadress: http://editingwritingservices.org/term.php

Kommentera inlägget här: