kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

PRESENTDAG

Kategori: Allmänt

Jag har införskaffat lite presentpapper och några presenter idag för det börjar närma sig födelsedagar för några viktiga människor i mitt liv. Nu är snart det bortgjort och jag kan fokusera på barnrummet. Hoppas på en tripp på Ikea i helgen, men man vet ju aldrig om man får som man vill nu längre :P

Har haft en huttills bra dag. Lunch med Helene, strosa runt på stan efter lite paket och dylikt sen handlade jag och posta brev och sen cyklade jag äntligen hemåt. Himmel så jobbigt det är att cykla nu. Det börjar bli väldigt ansträngande med dessa sammandragningar som kommer och går i extrema fysiska aktiviteter. Men det är bara 2 månader kvar nu jue ;)

Hade tänkt sätta mig med plugget ett tag och få nånting gjort angående Rörelseorganen men helt plötsligt tappade jag suget på hela våran lägenhet plötsligt har blivit tommare. Det har försvunnit lite saker och det gör det hela väldigt tråkigt att se ut över, men OM man fick fara på Ikea i helgen så kan man ju alltid plussa på med massa saker!
åh, jag får nog försöka övertala bejben idag att ge mig ett Ikea resa, då ska jag inte tjata något mer och han kan ägna sina helger åt att festa för då kan jag inreda och dona på :D
Japp! Så får det bli! Adjöken adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: