kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

PLUGG, BM & ÄRENDEN

Kategori: Allmänt

Så en dag fullt med ärenden, plugg och ett besök hos BM står på min Att göra lista- idag. vad ska ni göra?

Jag har redovisning om skelettet och lederna kring 13 tiden, ska dock till skolan på en timme för att få hinna träffa gruppen och ha lite redovinsing med dom. Sen måste jag raca hem till teg och knata in på MVC. Blir skoj att höra bebis igen.

Måste ringa mitt jobb, eller ett av dom, för att få reda på varför i h.vete dom inte skickar ut någon lönespec. till mig. Känner mig lite snuvad på pengar och det ska baske mig åtgärdas!! Har en hel del inköp denna kommande månad och det skulle inte vara helt fel att få gjort lite i barnrummet så att det åtminstone finns en madrass i sängen och blöjor på hyllan om bebbe skulle komma tidigare.

Suck.. Nu ska jag fortsätta se 90210 och sen börja göra mig i ordning. Adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: