kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

PLANERINGEN

Kategori: Allmänt

Ja nu är min planering inför helgen komplett!

Fre.
Idag blir det att fortstätta plugga.
Laga go mat
Ikväll blir det fotboll och Idol.


Lör.
Barnloppis på Nolia med Jezzica
Buss till Bjurholm till familjen & träffa mormor et.c
Buss hem till stan på kvällen
Mysa ner mig i sängen och se mina efterlängtade serier

Sön.
Baka brownies
Plugga
Ta hand om bejb som kommer vara jättebakis
Massage
Bingolotto???
Film


Söndagar har jag härmed förklarat kärleksdagen. Det innebär för vår del att det blir massage, god mat, mys, film, och bara vara med varandra. Jag tror jag ska hitta nånting att fylla ut dagen med lite till men det blir nästa söndag.
Ja just de, vi brukar ju oftast vara ute på loppisar eller cykla ganska långt också. Så det blir lite frilufsdag av det hela. Supermys!! :)
Alla borde ha kärlekssöndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: