kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ÖVER NU!

Kategori: Allmänt

Ja då var det jobbiga bortgjort, nu är det bara plugget kvar ;)
Har ändå fått en hel del gjort idag, kan hela hjärtat nu och en hel massa om artärer, vener och sådant. Känns bra.

Va ju en sväng på föräldrakursen också.. SUCK! Aldrig mer! Kändes så obehagligt och obekvämt att usch usch. Inte alls kul! Näe, jag behöver inte medelålders människor att hålla handen under de resterande 10 veckorna. Klarar mig fint med baben ;)

Hoppas på att herrn som bor i vår blivande bebisrum flyttar ut om en vecka, annars måste jag ta till hormonerna och bli grinig. Börjar känna extrem jävla stress över att få i ordning detta så att nånting känns klart. Är ju inte redo alls när det bara är som huller om buller här. Jekla skiet.

Skitsamma. nu blire mys med babe. Hejdå!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Okej då är jag med :) va härligt, och snart få du bebis också. Underbart! Ja lyckan kommer nog för mig en vacker dag :) kan man ju iaf hoppas på :P

    kram

    2011-10-12 | 22:38:47
    Bloggadress: http://emzibit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: