kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ORDNING OCH REDA, MYSKVÄLL PÅ FREDA!

Kategori: Allmänt

Ja då var det fixat! Imorgon åker soffan iväg, YES! Sen ska jag köpa textilfärger och börja färga det som ska vara i andra färger.
Sen idag har jag fixat mig ett jobb som ledsagare åt en person väldigt nära mitt boende, så det är ju superduper! :) Som om inte detta vore nog så har vi fixat klart i skolan, det har gåtts igenom farmakologi, cancer och dessa glosord som jag nu länge snackat om. Det är bokat för nästa redovisning och den har jag redan börjat gå igenom samt att ikväll har jag ensamtid och myskväll med mig själv och det kommer innebära, målning av tår och naglar, ansiktsmask, färgning av fransar och bryn samt IDOL och mina tjejserier plus lite gotta!
Mest troligt kommer jag väl surra i telefon med älskade Emelie också så det kommer bli så otroligt trevligt! ;)

Vad ska alla andra göra ikväll och vad har hänt idag? Har alla haft det lika produktivt som moi? :)
Det här blir så trevligt så trevligt :)

Nu ska jag köra en sväng med dammsugaren så man kan ha vita sockar på sig längre än 2 sekunder. Ha det så bra !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: