kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ONÖDIGT!!

Kategori: Allmänt

Nu har jag suttit och dyngplugga på Farmakologin som jag skulle försöka lära ut till någon annan själ imorgon, eller.. jag skulle väl mest bara ha infon redo. Hur som!! Då sitter jag med skrivblock och penna i högsta hugg för att gå igenom det som står på guiden och det står att man ska använda Fass.se, men tror ni inte på faaan att det står exakt samma sak i boken!!
Jag har lixom suttit i flera timmar, eller.. ja iaf en timme, och skrivit mig krampande för att få med allt som står på internet och sen när jag kollar igenom boken så står samma sak där!
Ibland alltså...

Jag har iaf haft en litet tråkigt snack med baben angående vårt älskade lilla rum till vårt älskade lilla kryp och med tanke på en hel del dåliga omständigheter och besvärligheter så verkar det som att vi inte kommer att få tapetsera om i den fina tapeten om vi vill ha.
Det betyder dock att vi får gå all in på inredning istället. Tänkte ju att färgiga fondväggen skulle göra jobbet åt oss men nu är det ju massa sura och bittra miner i omgivningen så nu blir det en hejdundrans massa roliga schabloner, tavlor, färgglada hyllor, mattor, gardiner och annat smått och gott.
Det ska nog gå att lösa ändå, ingenting är omöjligt :)

Nog för att tapeten vi kollade ut är en non woven tapet, vilket i princip innebär att det är bara att tapetsera utanpå dom tapeterna som finns samt slita ner den enkelt när man är less på den, men ja.. Det verkar bli åt andra hållet i alla fall... Tråkigt som tusan men det är väl bara att göra det bästa av allt. Så länge det är färger och det finns det vi behöver så duger det, åtminstone för nu.
Vad som kan behövas i ett senare skede tar vi givetvis då.

Kanske ska man snurra in på tradera och kolla om det finns några coola schabloner vi vill ha ;) Adjöken godnatt occh adjö ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: