kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

NU GÅRE SEGT

Kategori: kärlekskrypet

Ja nu är det inte samma hastighet på allt som görs längre. Usch va trött jag börjar bli, ni vet sådär sjukligt trött så att det känns som om ögonen väger bly och man har inte sovit på 500 år ungefär! Sjukt jobbigt.
Ryggen börjar ta plats också. Det är väl fogarna som knakar för ibland får jag sånna ordentliga hugg i vänstra sidan av svanken så att jag kan inte gå, faller nästan ihop på plats. Känns ju lagomt roligt.

Men nu börjar saker och ting ta lite form. Vagn, spjälsäng, resesäng är check! Byrå till bebis är kirrat och nu väntar jag bara på den stora lyckans dag då herr Eriksson planerat att konka ut alla sina prylar från babyrummet så jag kan locka hit nån familjemedlem på att hjälpa till att tapetsera! Låter väl förträffligt? ;)
Nu ska det bli vitt och fondvägg i form av denna underbara tapet:











Sen blir det härligt att måla ett varv på spjälvsängen så den blir riktigt vit och efter det börjar det roligaste; total inredning!
Vi måste hämta skötbordet och diverse inredningsartiklar från Ikea, ej skötbordet det är ute i babes morsas stuga så vi ska bara skruva ner det.
Sen är det bara att fylla lådorna med det smo behös i klädväg, hyllorna med lite gosedjur och givetvis blöjor, handdukar, tvättlappar, salvor, krämer och ni vet, lilla apoteket. Sen inväntar vi det lilla miraklet.

Kan ni tänka er att imorgon går vi in i vecka 29 :D I LOVE!!
Jag har inte delat med någon bild denna vecka men det har varit knappt och tid men imorgon är jag ledig så då ska jag försöka hinna med att dela med mig av knölen ;)

Ha en bra kväll, nu ska vi äta spenatpizza, naturgodis och kryssa i bingolottorna! Bye bye!

Kommentarer

  • kaffehörnan säger:

    Hejsan



    Nu ligger inlägget uppe på min blogg

    Vinnarna är presenterade



    Kika in och se om du hade tur

    2011-10-02 | 20:41:19
    Bloggadress: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här: