kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

NEDRÄKNING

Kategori: Allmänt

Huvaligen vilken underbart trevligt jobb jag har skaffat mig! Super kul, verkligen! Me like this! Ledsagare åt denna människa is the shit! I love it!
Så ni kanske förstår att det har gått superbra idag. Ska även jobba på onsdag och det kommer bli supertrevlig också för då ska vi på en liten utflykt. Det kommer bli så bra så bra :)
Sen Har jag ju redovisning och skola på torsdag så det blir finemangen det med. Tänkte sätta mig med böckerna nu och imorgon och fortsätta nöta lite på alla våra rörelseorgan. Det kommer gå bra.

Annars har vi ju Onsdag 14.00 att räkna ner till. Känner att det pirrar i magen av denna oro som just försvunnit men jag längtar faktiskt. Vill verkligen få ett slutgiltigt avslut på detta elände och sen gå vidare med livet. Inte för att det någonsin under denna jobbiga period, har stannat upp. TVÄRTOM.  Har ju haft fullt upp med jobb, skola och barn och min favoritperson <3 Erik <3. Men efter onsdagen så blir det verkligen finito på skiten. Då ska vi slå slag i saken och packa ner det i den lådan det ska vara i för att kunna stänga locket för gott. Är så ivrig  på att få lämna det bakom mig så ni ska bara veta!
Det kommer även avgöra om tanten här ska amma eller inte. Jag har tänkt tanken mer och mer och jag känner mig lika äcklad som vanligt av den, men vi får se... Onsdag 14.00, komsi komsi.. ;)

Nu ska jag ta fram böckerna och huka mig ner i dom för sen är det middag som gäller och spagetti och köttfärs blir det idag! adjöken adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: