kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MÖRKT

Kategori: Allmänt

Jag vaknade vid 6 då bejb klev upp, jääävlar så mörkt det är ute nu för tiden! Trodde det var mitt i natten, fatta ingenting! Något ljusare en timme senare när jag knalla upp men ändå. USCH, nu kommer vintern. I dont like!
Måste upp på förrådet och kika in den där jackan, kan ju inte stänga någon av mina utan att kvävas och kylan börjar bita hårt på mig som i vanliga fall är extremt känslig så.. Usch..

Men det blir trevligt med lite skola idag. Känner mig ganska säker på det jag har lärt, eller försökt lära mig, om uringorganen. Det är mest två saker jag skulle fokusera på och jag tror jag kan dom, men sen är det ju inte säkert jag får just dom frågorna heller. Kanske får något enklare, HOPPAS!!!

Sen är det dags för oss att kolla in nästa kapitel som vi ska redovisa på fredag, måste få så mycket som möjligt gjort för tis och ons kommer gå bort till.. Ja.. de tråkiga jag nu har väntat på i flera månader som "äntligen" ska bli av.. Känns inte bra och jag hoppas att jag ska ha turen med mig och få det lite mildare än förra gången.
Håll tummarna för mig!!

Off I go, ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: