kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MORGONLYCKA

Kategori: kärlekskrypet

Ja jag älskar att vakna på morgonen. Det är så mysigt när man har världens bästa karl vid sidan om sig som är så mysig att det rent av pirrar i magen innan man ens har vaknat och sen pirrar det resten av dagen! Hur många har det så, räck upp en hand? ;)

Vi har hämtat igen bilen från verkstaden och jag har fixat ytterst lite i barnrummet, satt hyllan på plats, och i helgen ska tanten få köpa blöjor, tvättlappar, skötbord, blöjhink och lite annat smått och gott som kan behövas OM vårt lilla kärlekskryp vill titta ut tidigare.
Jag känner verkligen happy happy. :)
Ska  tvätta i helgen också och då tänkte jag ta tag i barnkläderna, de få jag har samt sängkläderna ska tvättas så det luktar hemma om dom.
Ska dessutom färga lite kläder hade jag tänkt. Darling ska väl ut på Halloween galejj så då får jag sköta sånt själv och pussla på i min egen takt. Blir så bra det! :)

Ska faktiskt beställa lite saker idag samt hämta ut nått paket och posta ett annat. Blir muy bien! Men först blir det lite mer morgonmys i sängen med magen som vaknade när pappsen kom och sa "hejdå", så adjöken!!

Kommentarer

  • Linda säger:

    köp ingen blöjhink du får ju en gratis på barnenshus

    2011-10-28 | 09:56:51
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: