kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MORGON GNY

Kategori: Allmänt

Jag har typ blivit bebis på kvällar och mornar. Det har blivit så att min språk försvinner när jag är trött så det ända jag gör när babe kommer och säger, godnatt eller hejdå eller så, är "mmmm" men inte så att jag uttalar hela M:en. Utan mer gny sådär som småhundar eller bebisar gör.. Haha :P låter ju förfärligt men när jag är trött så är jag verkligen supertrött! :P Då orkar jag inte prata ;P

Idag har vi bokat en lektionssal och ska gå igenom detta hemskt dryga kapitel om cirkulationsorganen. Jag kan ändå det mesta känner jag. Fick ju en hel dag sittandes igår och varför inte få nånting nyttigt gjort tänkte jag.

Sen har det varit piano. Blir nog inte så många knop nu heller. Skola idag, sen ringa och gratta en liten vän som blir 23 och sen ringa vidare till nästa för att höra om vi skulle leka ikväll innan hon flyttar, sen måste jag ringa ännu en vän och höra mer om hennes nyfunna lycka och till sist ska jag ringa min bästa vän för att berätta om gårdagen och höra hur livet i de luxe fungerar ;)
Men det blir ju awesome. Bra dag, så det är bara att tuta och köra :D

Ha en bra dag alla ni andra också vettja! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: