kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MÄNNISKOR PÅ STAN

Kategori: Allmänt

Ja jag måste ju säga att folk i Umeå är otroligt korkade! Jag satt nere på ett fik och pluggade. Det var lagomt med folk och brus för att jag skulle kunna hålla fokus på arbetet och det fanns dessutom GOTT OM PLATS för andra människor som kom och ville fika.
Men när jag sitter med en så sjukt dryg uppgift som börjar gå mig lite på nerverna så får jag plötsligt besök, åh inte av någon jag känner.
Nääää utan det är två jävla nötter som inte ser ALLA ANDRA bord och stolar som är LEDIGA och som INTE har en studerande människa sittandes vid dom.
Varför i hela världen måste man sätta sig bredvid den som uppenbarligen vill sitta själv med huvet i boken och pennan på blocket?
Och varför i hela helvetet vill man sitta precis bredvid och sucka, stånka, stöna och sen bröla över hur förfärligt rastlös dom blir utav att INTE jobba på söndagar.
Och sen prata extra högt så att man verkligen hör hur jäääääkla utmattade dom är av sitt mån-tors jobb.

Ser jag seriöst ut som en männsika som bryr sig om totalt värdelösa saker i främmande värdelösa människors liv? SKulle inte tro det!
Gud så förbaskad jag blir! SOM OM jag skulle välja just det bordet där det satt en som uppenbarligen studerade, när det fanns en hel jävla kafeteria som hade tomma bord!?
Varför vill folk förstöra så innerligt?
Jag börjar tappa hoppet totalt på mänskligheten i Norrland. Sociala koder, jo tjena. Här är folk fanimej lika tröga som en glaciär.

Usch. Nu har dom där jäla nötterna fuckat min dag, mitt pluggfokus och all motivation jag någonsin hade är long gone!
Istället för att försöka bli på ett så pass bra humör IGEN så köpte jag mig ett par skor som jag nu har ångest över givetvis. Ska ju såklart lämna tillbaka dom imorgon men gud så jävla onödigt bara! Förbannade människor! Skämmes på er!

Sådär ja... Bitterfittan has arriwed... AGAIN.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: