kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MAGKNIP

Kategori: Allmänt

Ja nu är jag orolig. Det märks överallt. Känner mig inte riktigt bekväm i huden idag men jag hoppas det går bra ändå. Hoppas bebisen börjar röra på sig snart och gör mig medveten om att den fortfarande lever för nu börjar jag  bli orolig!
Förmodligen ligger den med rumpan utåt för när jag klämmer och känner på magen så känner jag bara en liten stump i mitten och inget annat. Känner inte att den låg som sist då jag var hos BM, men ja.. Jag är väl extra noijig dessa dagar också. Men det är väl befogat.

Har sovit relativt bra. Är jättetrött och känner mig inte fräschast och bra i skallen, tvärtom. Hoppas bara att jag kan lyckas med detta äggkokande så jag kan få njuta av lite god frukost innan jag måste börja tänka på vad som egentligen ska ske idag och imorgon.
Tur att jag har fotbollen ikväll att koppla av och koppla bort med. Heja la Suede!

Men ha en bra dag alla ni andra. Tjoflöjt!

Kommentarer

  • Lina säger:

    Men honey! Det är väl roligast om vi kan fara på en tripp allihopa! :)Det spelar ju ingen roll om du har bebis, eller inte.

    Karlarna kan ju vandra iväg och fiska på dagarna, medan vi roar oss i en stuga, eller fiskar i en sjö nära stugan. Vi får väl hjälpas åt med bebis och så tar vi med oss Aline, så är alla som en stor lycklig familj! :D



    Och du.... Lycka till idag! Kram

    2011-10-11 | 14:06:34
    Bloggadress: http://www.en-ny-tid.blogspot.com

Kommentera inlägget här: